Tammikuu: (6 kirjaa, 1365 sivua)
- A.L. Graziadei: Icebreaker
- Teri Hall: The Line
- Riina ja Sami Kaarle & Anders Vacklin: Pet Agents - Lemmikkifrendit: Papu & Mir
- Riina ja Sami Kaarle & Anders Vacklin: Pet Agents 9) Viidakon valtiaat
- Koyoharu Gotouge: Demon Slayer 1
- John Marsden: Tomorrow, When the War Began
Helmikuu: (14 kirjaa, 3501 sivua)
- Debbi Michiko Florence: Pää kylmänä, Jenna Sakai
- Sarah Myer: Monstrous - A Transracial Adoption Story
- Keanu Reeves, Matt Kindt & Ron Garney: BRZRKR 1
- Natsu Hyuuga: The Apothecary Diaries 2
- TJ Klune: Wolfsong
- Kaisa Paasto & Mari Ahokoivu: Anni kaverinkesyttäjä suolaisilla vesillä
- Kara McDowell: The Prince & the Apocalypse
- David Arnold: I Loved You in Another Life
- Essi Kummu & Liisa Kallio: Rauhan alkuja
- Annie Lyons: Pommisuojan lukupiiri
- Annukka Salama: Piraijakuiskaaja
- Joanna Cacao: The Secret of the Ravens
- Hannah Templer: Cosmoknights
- José-Luis Munuera: A Christmas Carol - A Ghost Story
Maaliskuu: (18 kirjaa, 3550 sivua)
- Tim Probert: Lightfall 1) Viimeinen liekki
- Sanna Hukkanen & Inkeri Aula: Metsänpeitto
- Anne Muhonen: Monstera deliciosa 1) Löytäjä saa pitää & 2) Ässä hihassa
- Élodie Durand: Transitions - A Mother's Journey
- Pauli Kallio, Mari Ahokoivu, Maria Björklund, Juliana Hyrri, Wolf Kankare, Mika Lietzen, Aino Louhi, Eeva Meltio, Emmi Nieminen, Viivi Rintanen, Aino Sutinen & Jussi Waltameri: Mutta suurin on rakkaus
- Giovanni Di Gregorio & Alessandro Barbucci: Sisarukset Grémillet 4) Komeetta ja vuorikauris
- Sylvia Douyé & Paola Antista: Sorceline 2) Lasipatsaiden salaisuus
- Simon James Green: Heartbreak Boys
- Tatsuya Endo: Spy x Family 6-8
- Johanna Laitila: Kanin hetkellä
- Keanu Reeves, Matt Kindt & Ron Garney: BRZRKR 2
- Holly Black: Julma prinssi
- Minna Canth: Kovan onnen lapsia
- N.K. Jemisin: Kaupunki joksi tulimme
- Evie Wyld: Kaikki laulavat linnut
Huhtikuu: (13 kirjaa, 2751 sivua)
- Debbie Tung: Everything Is OK
- JP Ahonen: Belzebub 2) Kuolema kuittaa univelat
- Paru Hagaki: Beastars 1
- Asuka Miyazaki: X Gender 1
- S. Haltijakäpälä: Avar'yön poluilla 1
- Oskar Källner & Karl Johnsson: Imperiumin perilliset 6) Maailmansynnyttäjä
- Aino Leppänen: Luk(i)ossa
- Salla Simukka & JP Ahonen: Poika ullakolla, poikakellarissa
- Becky Albertalli: Minä, Simon, Homo Sapiens
- Natsu Hyuuga: The Apothecary Diaries 3
- Tomohito Oda: Komi Can't Communicate 1
- Emily Carroll: A Guest in the House
- Dess Terentjeva: Zeno
- Alastair Reynods: Noidankehä
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti