sunnuntai 9. joulukuuta 2012

Joulukalenteri - Luukku 9

  
Tänään on 9. joulukuuta ja sarjakuvakurssin esseen deadline. Kirjoitin kirssasarjakuvista, lähinnä Simonin kissasta, mangasarjasta Chi's Sweet Home ja Karvisesta. Tämä on blogini 200 postaus ja sen kunniaksi ajattelin kertoa triviaalia tietoa minua ja Karvista yhdistävistä asioista. Me molemman inhoamme maanantaita ja me molemmat nukumme nallen kanssa. Minun nallellani on ikää lähes yhtä paljon kuin minulla, sain sen kummiltani ollessani alle vuoden vanha. 
  
Nalle on minulla aina mukana kun olen yökylässä, se on jopa  kiertänyt Eurooppaa kanssani. Jos nalle on illalla hukassa, se on etsittävä, sillä rutiinit ovat asioita, jotka takaavat hyvät yöunet. Nallen ansiosta kädet saa hyvää asentoon, eivätkä ne puudu yhtä helposti kuin ilman nallea nukkuessa. Minusta ei ole noloa myöntää, että aikuisenakin pitää maskottipehmoa. Postauksen lopussa on kuva minun vanhasta, rakkaasta nallestani, joka näyttää  itseasiassa paljon Karvisen nallelta.
  
Wikipedia kertoo Karvisen Nallesta seuraavaa: "Nalle on Karvisen lelunalle, jota Karvinen rakastaa yli kaiken, eikä anna sille tapahtua mitään pahaa."
  
Karvinen tapaa Nallen (engl. Pooky) ensimmäisen kerran:
  


Nalle! ♥


1 kommentti:

  1. Karvinen on ihan best! Tykkään hahmosta ja sarjikset on huippuja!

    VastaaPoista